Wednesday, August 25, 2010

Teekond algab

23.08

Blogi tegemise mõte tuli eelkõige sellest, et ma kipun läbielatut tihti unustama, selle kirjapanek võimaldab mul hiljem kõik uuesti läbi lugeda ja ka kogetut meelde tuletada. Sõbrad ka käisid peale, et ikka oleks koht, kus tegemistel-toimetustel silma peal hoida.


Praegu istume Meelise ja tema 5 sõbraga Berliinis, Tegeli lennujaamas ja ootame eesolevat lendu, milleni on veel aega kolm tundi.

Kogu asi algas äkkideest mitu aega tagasi. Oli unistus minna soojale maale, või siiski pigem suusoojaks öeldud lause, mis kujunes kinnisideeks. Algne mõte oli minna Balile, sest Meelise sõbranna oli sealses hotellis tööl – tundus lihtne, lähme sinna ja pappi tuleb . Tegelikult aga Bali nii hea mõte ei olnudki. Seal on selline värk, et alla 25-aastastele väga tööd ei pakuta ja mõte sellest, et mina peaks päevad otsa toas passima ja Meelis üksi tööd rabama, ei tulnud kõne allagi. Uurisime järgmisi variante. Nüüd oli sooviks minna inglise keelt emakeelena kõnelevate inimeste maale. Inglismaa – liiga külm, Ameerika – liiga suur, Hawaii – minu unistuste saarestik, kuid tööd oleks raske saada. Aga Austraalia? See tundus hea mõte olevat. Inglise keel riigikeel, palju eestlasi juba selle tee ette võtnud, lihtsad hooajatööd hõlpsalt kätte – super! Siis tuli välja, et Meelisel olid sõbrad seal juba kohapeal, kes lubasid igati aidata ja kutsusid meid rõõmuga sinna. Sihtkohariik paigas, panime Meelise krossika müüki. Stardiraha käes. Linnaks valisime Darwini, Austraalia põhjapoolseima ja kuumima linna just sellepärast, et seal Mellikese sõbrad olidki.

Esmalt käisime Austraaliateemalisel noorteseminaril, kust saime kasulikku infot, tegime viisa, mille saab väga lihtsalt ja lühikese ajaga teha neti teel, kui vaid 2600.- tagataskus leidub. Järgmiseks muretsesime piletid. Austraaliasse peaksime jõudma nelja lennusõiduga. Kava on selline:

23.08 Tallinn-Berliin 12.00-13.50(1,5h), lennuk väljus pooletunnise hilinemisega

järgmist lendu ootame 4h

23.08 Berliin-Bangkok 18.05-9.35(10h), praegu ootamegi seda lendu

24.08 hommikupoole on saabumine Bangkokki, veedame päeva ja öö seal, näis, kus täpsemalt

kahe lennu vahe on 10min vähem kui ööpäev

25.08 Bangkok-Singapur 9.25-12.40(3,5h)

Darwinisse peame lendu ootama 8h

25.08 Singapur-Darwin 20.25-2.35(6h)

Darwi nisse jõuame kohale 26.08 kell 2.35. Jälle on küsimus, kuhu edasi. Loodame mõnes hostelis või backpackeris ööpooliku veeta ja end lennuväsimusest ja ajavahest välja puhata nii palju kui võimalik.

Siiani oleme tulutult püüdnud otsida öömaja, mille eest poleks vaja maksta kogu varandust, kõige odavam variant on 500kr öö. Couchsurfing.org on selline sait, kus inimesed pakuvad ränduritele öömaja. Ma olen mitmeid sooviavaldusi saatnud, kuid siiani pole keegi soostunud meile peavarju pakkuma. Püüame aga edasi, ei lase tujul langeda ega end heidutada lasta. Õnneks võttis Meelis mulle magamiskoti kaasa, nii et kui peavarjuta peaks jääma, on minul kuivemapoolne küljealune omast käest võtta . Aga ma jagan seda hea meelega.

Hea uudis on veel ka see, et Antti, meie reisikaaslane, viibis eelmise aasta Austraalias ja jättis sinna maikuust ühe maasturi. Tema ja ka kõigi teiste reisiteekond on pikem ja rohkem maadmööda ning nad jõuavad Austraaliasse alles 9. septembril. Selle ajani lubas ta meitel lahkesti seda kasutada. Häda pärast saaks ka seal ööbida, ma usun.

Kilosid on meil seljas päris vähevõitu, mul u 17 + 7 kg ehk siis 24kg peaks korraga kaasas tassima, Meelisel 15 + 7 kg ehk 22kg. Mul on päris keeruline sellist kaadervärki kaasas kanda, Meelis ütles isegi, et võib minu suure koti enda peale võtta, kui ma tema väikest kotti tassiks. Kaks väikest on kukepea selle 24kg asemel. Ehk siis uued andmed: Meelisel kilosid kanda 32 ja minul 14. Natuke häbi hakkab. Aga eks me saa hakkama. Mehed ei nuta.

No comments:

Post a Comment